Wednesday, April 1, 2009

Τέσσερις πόρτες έχει... ;)

Μπορεί να ξέρετε το κουίζ, αλλά ας φρεσκάρουμε τις ...πεποιθήσεις μας! ;Ρ

Βρίσκεστε στο διάδρομο ενός σπιτιού, που έχει 4 δωμάτια, με πόρτες διαφορετικού χρώματος. Με τυχαία σειρά: Μια κόκκινη, μια μαύρη, μια άσπρη, μια μπλε.
Εσείς θ' αλλάξετε τη σειρά σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.

Με την πρώτη ματιά! Με ποιά σειρά θ' ανοίξετε - αυθόρμητα! - τις πόρτες;;;

1 2 3 4

Ανοίγετε όποια θέλετε με όποια σειρά θέλετε και γράφετε τι υπάρχει πίσω από κάθε πόρτα.
Περιγράψτε, επίσης, τα συναισθήματα που σας δημιουργούνται, καθώς και τι βλέπετε μέσα στο κάθε δωμάτιο...
Παίζει ρόλο και η σειρά με την οποία θα ανοίξετε τις πόρτες.
Απαντήστε χωρίς πολλή σκέψη! Γράψτε ό,τι σας έρχεται στο μυαλό, αυθόρμητα!

Όσοι/ες δεν γνωρίζετε το κουίζ, θα εκπλαγείτε από την ερμηνεία* ;)

*οι απαντήσεις σε λίγες μέρες - αφού ...εκτεθείτε!... ;Ρ


Καλό μήνα! (και όχι ...στα ψέματα... ;)

9 comments:

Ignis said...
This comment has been removed by the author.
Ignis said...

Ήθα να παίκθω
πλώτη πλώτηηηηη
(ουάου)

Λοιπόοοοοοον

Μαύρη πρώτη
Με εμπνέει
Μπλέ μετά
Γαλανή σαν θάλασσα
Κόκκινη έπειτα διότι δεν μπορεί, κάτι καλό θα έχει από πίσω
Λευκή στο τέλος, μου θυμίζει WC και δεν θέλω να πάω τώρα

Να γράψω και τι πιστεύω πως θα είχε το δωμάτιο;
Μαύρη.. μμμμμμ...
Δεν λέω, είναι σόκιν και σεμνύνομαι
(και μαύρα σεντόνια μεταξωτά)
Μπλε μετά
α, εκεί θέλω χαλάρωση
Καναπέδες και οντάδες λευκούς και γαλανούς, μαξιλάρες μεγάλες και μια τζαμαρία τεράααααστια να βλέπει θάλασσα (ένα καφέ παρακαλώ, σε ποτήρι μεγέθους βάζου)
Συναισθήματα έκδηλα.. υπέροχα, μυοχαλαρωτικά, απίθανα, θαυμάσια....
Κόκκινη
Δεν γράφω, δεν ξέρω, εδώ θέλω μια έκπληξη
Ευχάριστη ει δυνατόν. Να σαστίσω και να πω αααααααα
Να μου πέσει ο καφές της προηγούμενης πόρτας από τα χέρια
Και μετά να χαμογελάω μέχρι τα αυτιά σαν το χαζό
Λευκή
Ανάβω τον θερμοσίφωνα και πάω για bubble bath
(έχει μπανιέρα, ε;;;)

Ευχαριστώ
Καλημεεεεερα σας

(Νανά, είσαι μια ανεξάντλητη ποικιλία ιδεών, δεν βαριέται κανείς στους Κήπους σου)


ΥΓ. το προηγούμενο σχόλιο το έσβησα εγώ, διοτι έκανα ένα απαίσιο απαράδεκτο απερίγραπτο ορθογραφικό λάθος ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΝΕΧΤΩ διότι θα γίνω μονόφθαλμη, κύκλωπας!!!

eraser said...

Ουάου και ξανα-ουάου!!! ;)

Καλημέρα στον "Κήπο" και στις πρωτότυπες... καλλιέργειες!

Α, ρε Ignis, φανταστική ευφάνταστη, πρόλαβες και μου πήρες την πρωτιά!...

Έχουμε και... λέμε!

1. Κόκκινη: μου τραβάει το βλέμμα και λέω να μην καθυστερήσω.
Το... περιεχόμενο δεν με διαψεύδει (γυμνή φωτιά, δε λέω!)

2. Άσπρη: για να... συνέλθουμε ;)
οκ, μπορεί να'χει και μπανιέρα χαχα

3. Μαύρη: σκοτάδι μέσα κι έξω... Μπα, δεν βλέπω τα... μεταξωτά ;)
Μαύρη μαυρίλα... Τίποτα!

4. Μπλε: ναι, σίγουρα μπαλκόνι με θέα στη θάλασσα! (σκέφτομαι τώρα ένα ποίημά σου, Νανά: κάτι με "τη θάλασσα της παιδικής μου ηλικίας"... αλλά δεν έχω μαζί μου το βιβλίο)

Ουφ,... ανάσανα!

Ωχ, δουλειά τώρα... και βαρεμένη άνοιξη - εκτέθηκα, συμπαθάτε με...

Καλό μήνα και ΔΕΝ είναι ψέμα! ;)

onlysand said...

IGNIS* & ERASER :)))

χάρμα τον κάνατε τον κήπο, άτακτα παιδιά - έτσι, ζωντάνια να βλέπω!

όχι, τώρα σοβαρά: αν δεν γνωρίζετε το κουίζ, ΠΡΑΓΜΑΤΙ θα ...εκλαγείτε - δεν μπορώ να πω τίποτα ακόμη, εφτασφράγιστο ;)

περιμένουμε λίγες μέρες και τους άλλους ...κηπουρούς (που φοβούνται να εκτεθούν... - σας 'βλέπωωω'!... ;)

*έχω να πω, ότι εκτός από μαγική με τις λέξεις σου, είσαι και τρομερή σκηνοθέτις - ΑΛΗΘΕΙΑ εντυπωσιάστηκα!!! :)

voul-voul said...

Αχ, όμορφοι κηπουροί μου, είμαι τέτοιο πτώμα, αλλά δεν μπορώ να μην παίξω κι εγώ!...

η σειρά που θ' ανοίξω τις πόρτες:

1. μπλε (έχω πεθυμήσει τη θάλασσα, μόλις ανοίγω την πόρτα, αυτή βλέπω!)

2. κόκκινη (ημίφως και ηδυπάθεια, ωραία λουλούδια)

3. λευκή (ουράνια γαλήνη και ξεκούραση, θερμά αισθήματα)

4. μαύρη (κι εγώ, δεν βλέπω τίποτα... μόνο ένα κεράκι στο βάθος)

Νανά, πολύ πρωτότυπο, δεν το γνωρίζω! περιμένω ανυπόμονα τη "λύση"!

Καληνύχτα και όνειρα γλυκά :)

ntinouli said...

Kόκκινη: Μ΄αρέσει η αλλαγή, θέλω χρώμα...
Βλέπω μέσα ένα σαλόνι με τζάκι...κάτι σαν σαλέ...

Μπλε: Μου θυμίζει υπέροχα νησιά Αιγαίου με μπλε πόρτες και παραθυρόφυλλα και θάλασσα...

Μαύρο: Κρεβατοκάμαρα με κίνκυ μαύρα σατέν σεντόνια (είναι και 2 το βράδυ!)

Άσπρο: Βαρέθηκα τις άσπρες πόρτες..Νοσοκομείο ως συνήθως...

Χωρίς να διαβάσω τα προηγούμενα ποστ...

onlysand said...

VOUL-VOUL & ΝΤΙΝΟΥΛΙ* :)))

καλά, αν όντως δεν το γνωρίζετε, είναι ...αποκαλυπτικόοο... ;)

*σε πιστεύω, μικρούλα - γέλασα με το "άσπρο" ;)

όμορφα όνειρα, φιλί πρωινιάτικο
και στις δυο σας :)

Anonymous said...

Νανά και συνταξιδιώτες καλημέρα σας!

Πολύ θα ήθελα να συμμετέχω κι εγώ, Νανά, στο κουίζ, να μάθω επιτέλους... τι μου γινεται. Να πω;

1. Μαύρη = η καθημερινότητα

2. Κόκκινη = το μεθύσι

3. Μπλε = παρήγορη νοσταλγία

4. Άσπρη = μακρινός παράδεισος

Νανά, τα ποιήματά σου είναι υπέροχα, ένας κόσμος ολόκληρος το καθένα! Τα διαβάζω καθημερινά, μην κοιτάς που δεν σχολιάζω...

ευχαριστώ πολύ, καλό Σ/Κ σε όλους

Βασίλης Σ.

onlysand said...

Ωραία... Λοιπόν, φυλλαράκια τολμηρά - κατά τις ...καταθέσεις σας, λαμβάνετε - οι 'πόρτες', κατά την τυχαία σειρά που απεικονίζονται :

κόκκινη = ερωτική ζωή
μαύρη = θάνατος
άσπρη = οικογένεια
μπλε = παιδική ηλικία

εις υγείαν όλων σας! ;)