Friday, August 21, 2009

70 ~ Τα όνειρα στους δρόμους

από meril
(μοντάζ από τα 'χαρισμένα' της στον 'κήπο')

Εφήμερα τα παντοτινά...

μα όσο θα ’ναι δω η αγάπη σου
μιας κερασιάς κλωνάρι
θα αφήνω τα όνειρα να βγουν
στο δρόμο
να γράφουν χαιρετισμούς
σ' αθέατη σελήνη
κάθε φορά που κρύβεσαι
κάθε φορά που φθίνεις...

Φεύγω κάποτε από τα μέρη που με γνώρισαν
Ό,τι με κράτησε με κράτησε
ώρα μου είναι για μακριά

Και που θα πας
η μέρα κλείνει και νυχτώνει

Όπου δεν ξέρω και φοβάμαι

Τι θα ζητάς
η μοίρα
κοντά σου έρχεται

Την αντοχή για να με μάθω
ψάχνω
ταξίδεψα πολύ μες τη σιωπή
καιρός πια να με συναντήσω.

14 comments:

akb8862 said...

Οι στίχοι είναι πάρα πολύ ωραίοι,όλοι. Δεν θα σταθώ σε κάποιους γιατί θα αδικήσω το σύνολο.

Να στε καλά. Καλημέρα.

eraser said...

Ωραίοι στίχοι πράγματι
ευχαριστώ Μέριλ και Νανά

και χαιρετώ όλους τους εξαφανισμένους συν-κηπουρούς!

Καλό Σ/Κ σε όλους - άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά, ε;! ;)

Μια και δεν κάνουμε... σερφ, να σταματήσουν λίγο τα φοβερά και τρομερά μελτέμια, καιρός δεν είναι;

meril said...

Νανά τι θα κάνω μαζί σου;
Τόσα δώρα (τόση δοτικότητα) δηλαδή πόσο να αντέξω;
(τι θα ρρείς ο Πύρρος Δήμας είμαι; οι ώμοι μου δεν είναι για πολλά πολλά....)

Σ' ευχαριστώ πολύ και σένα και τους ευγενικούς φίλους....

onlysand said...

@ ΑΛΕΞ

κι εσύ να είσαι καλά!

- καλη-μέρα δεν υπάρχει σήμερα για την Αττική: τρομακτική πυρκαγιά κατακαίει ό,τι απέμεινε... Κόκκινο φως παντού, σαν έκλειψη


@ ERASER

είχα όρεξη για πειράγματα, αλλά μου έχει κοπεί

μακάρι, λοιπόν, να κοπάσουν οι άνεμοι...

onlysand said...

MERILou :)

έλα τώρα, υπερβολή... - έτσι είναι η δοτικότητα;...!...
χαχα γιατί όχι ο ...Πύρρος Δήμας;...

εξάλλου, δικά σου είναι - δεν τα 'αναγνωρίζεις';...;)

Να είσαι καλά

καλό Σ/Κ σε όλους

meril said...

Έτερον εκάτερον...
άλλωστε
Εσύ τα παίρνεις και τα φωτίζεις τα (ανα) δεικνύεις

Υ.Γ. Και μην αστειεύεσαι γιατί έχουν γείρει (οι ώμοι)

onlysand said...

καλά, αφού έχουν ...γείρει, από Δευτέρα γυμναστική: θα κάνουμε μερικές ...ανατάσεις χαχαχα

να'σαι καλά, βρε Μεριλού - μες στη φωτιά το γέλιο σου :)

akb8862 said...

" Εγώ και τα σκουπίδια μου - ταυτοπροσωπία "

Μου θύμισε πάρα πολύ μια παλιά καλή ταινία του Ελλ. Κιν/φου : " Τα ρεμάλια τραγουδάνε ακόμα".

Δεν θέλω να πω τίποτε άλλο.Αν σκεφτεί κανείς την κατάντια μας & την οικολογική καταστροφή που συνεχίζεται ανελέητα στον δυτικό δικό μας "πολιτισμό" το ποίημα τα λέει όλα.

Καλό υπόλοιπο Σ/Κ...και υπόλοιπο "πολιτισμού" μας.

onlysand said...

σ' ευχαριστώ ΑΛΕΞ μου

ναι, τα ...αποκαΐδια "τραγουδάμε ακόμα"!...

χαχα καίριο! "καλό ...υπόλοιπο 'πολιτισμού' μας" (κλαυσίγελως) - άντε, κοντεύουμε (να φάμε και τον ...υπόλοιπο)

'καμένα' χαιρετίσματα σε όλους

meril said...

"Ακόμα βυθιζόμαστε"

που να πάρει η ευχή δεν πιάνουμε και πάτο
μπας λέω μπας κι αρχίσουμε ν' ανεβαίνουμε....

onlysand said...

Μέριλ μου

η 'άνοδος' απέβη υπόθεση ερμητικά ατομική - στην καλύτερη περίπτωση, με 2-3 'ομόχνωτους' να σου κρατούν το χέρι...

απ' την απελπισία, διαλέγω - όχι, όχι την ελπίδα, δεν τα ...πάμε καλά - να χαρίσω σε όλους τους φίλους μια δροσιστική 'εικόνα' τού έξοχου Μαξ Ρίχτερ για την αντιμετώπιση της ξηρασίας

την 'φόρτωσα' στο gcast - 'ανεβαίνει' οσονούπω

με την αγάπη μου

voul-voul said...

Τι φρίκη, Θεέ μου, τι κόλαση!

Λέγαμε πρόπερσι πως δεν υπάρχει χειρότερο!...

Τι να πω πια... έχω στεγωσει

Για τα ποιήματα και τις εικόνες και τις μουσικές που μας χαρίζεις Νανά μου, σ' ευχαριστώ διπλά και τριπλά!
Είσαι η Όαση μέσα στην έρημο, η ανάσα μας!

Ας ευχηθούμε να σταματήσει απόψε αυτή η καταστροφή

Καλό βράδυ σε όλους!

Και Χρόνια Πολλά σου, Άλεξ
να’ναι η ζωή σου πάντα ΑΝΟΙΞΗ !

akb8862 said...

voul-voul, σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Σου εύχομαι ο,τι καλύτερο. Καλή σου βδομάδα απ` αύριο.

onlysand said...

καλώς ήρθες, Voul-Voul

ευγενικό (και υπερβολικό) κορίτσι, σ' ευχαριστώ

ε, αφού καταστράφηκαν όλα, θα σταματήσει...
Από αύριο, η Αττική πιο ξερή κι απ' τη Σαχάρα

Καλησπέρα/καλημέρα και στον Άλεξ μας

καλή μας εβδομάδα