Thursday, December 31, 2009

Καλή Χρονιά ! :)))

Another fresh new year is here Άλλη μια Πρωτοχρονιά είν' εδώ
Another year to live! άλλη μια χρονιά να ζήσεις!
To banish worry, doubt, and fear, να διώξεις ανησυχίες, αμφιβολία και φόβο,
To love and laugh and give! ν' αγαπάς, να γελάς και να δίνεις!

This bright new year is given me Η ολόλαμπρη νέα Χρονιά σού δίνεται
To live each day with zest για να απολαύσεις την κάθε μέρα
To daily grow and try to be να εξελίσσεσαι και να είσαι
My highest and my best! στα ψηλότερα και στα καλύτερά σου!

I have the opportunity Έχεις πάλι την ευκαιρία
Once more to right some wrongs, να διορθώσεις κάποια λάθη,
To pray for peace, to plant a tree, να προσεύχεσαι για την ειρήνη, να φυτέψεις ένα δέντρο
And sing more joyful songs! και να τραγουδάς πιο χαρούμενα τραγούδια!

του William Arthur Ward

39 comments:

eraser said...

"Σ' αυτό το σπίτι που'ρθαμε
πέτρα να μη ραγίσει
κι η Δέσποινα των Οάσεων
Χρόνια Πολλά να ζήσει!"

σου τραγουδάμε χορωδία όλα τα παιδιά στο γραφείο, Νανά ;)

Κρατάω από το ποίημα

"Μια ολόλαμπρη Νέα Χρονιά για να απολαμβάνουμε την κάθε μέρα!"

Η ευχή μου σε όλους τους εκλεκτούς συνταξιδιώτες της "Άμμου" και του "Κήπου" - και του Χρόνου με υγεία και τρελή οινοποσία!!!

Roadartist said...

Σε ευχαριστούμε για την αισιοδοξία Νανά.. Ωραίος ο τρόπος που βλέπεις τη ζωή. :) Καλή μας Χρονιά, Καλή Πρωτοχρονιά!!!!
Μακάρι κάθε τι καλύτερο να είναι μπροστά μας!!! Σε ευχαριστώ για όλα όσα μοιραστήκαμε αυτή τη χρονιά, φιλάκια :)

fyllo said...

Νανά, όπως σου έγραψα και στην "Άμμο", νιώθω τυχερή που σε "γνώρισα", που γίνομαι καλύτερος άνθρωπος μέσα απ' τη δική σου πολύτροπη ευαισθησία!

Χρώματα και αρώματα να πλημμυρίζουν τη ζωή σου, για να χαιρόμαστε κι εμείς τις ομορφιές σου!

Με όλη μου την καρδιά εύχομαι μια φωτεινή υπέροχη χρονιά για όλους :)

markos A said...

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2010 !

Νανά! Σε σένα, που τόσο γενναιόδωρα μας ταξιδεύεις στη φαντασία και στη γνώση, με την "κυνικο-τρυφερή" ευαισθησία σου

και στους εκλεκτούς φίλους που συνεισφέρουν με τις δικές τους καταθέσεις ψυχής και νου

εύχομαι ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
με αγάπη και πολλές ευτυχισμένες στιγμές στα φωτεινά μονοπάτια της ζωής!

Να είστε όλοι καλά!

ερμία said...

σύντροφοι! καταγγέλω την ιμπεριαλιστική οριοθέτηση του χρόνου! ζήτω ο Αϊνστάιν και ο Μιρό
:-)
πολλές ευχές σε όλους μας και δυό παραπάνω στη Νανά!
καλημερούδια (τέτοια ώρα..)
και φιλιά και αγάπη και εκτίμηση.

voul-voul said...

Πολύ καλό Ερμία! :)
πραγματικά, αφού δεν υπάρχει χρόνος!...

όπως και να'χει, ας είναι ολοφώτεινο από κάθε άποψη το 2010, όπως η σημερινή πρώτη του μέρα !

Αγάπη και ανθρωπιά ας επικρατήσει σε όλο τον κόσμο!

Νανά και φίλοι, έχετε την ειλικρινή αγάπη μου, να είστε όλοι καλά, και του χρόνου με υγεία! :)

onlysand said...

Αχ, δεν σας πρόλαβα... Κιόλας 2/1!!!

ERASER :)

τι να σας κεράσουμε για τα κάλαντα;! ;)

ελπίζω να μην οδήγησες ΜΕΤΑ την οινοποσία... \

ό,τι επιθυμείς, ευγενέστατε

πολλές εγκάρδιες ευχές και στα παιδιά στο γραφείο!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ! :)

onlysand said...

‘κόλλησα’ αισιοδοξία από σένα, ΧΑΜΙΝΑΚΙ! ;)

Είμαι, έτσι κι αλλιώς, ανέκαθεν αιθεροβάμων – δεν θέλω και πολύ... ;Ρ

Κι εγώ σ’ ευχαριστώ για όσα πρωτότυπα και θαλερά μοιράστηκες μαζί μας!
Μακάρι "τα καλύτερα να είναι μπροστά μας" - έστω κι αν πρέπει να περάσουμε από ...συμπληγάδες... ;)

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! – στους δρόμους σου, μόνο ομορφιές να συναντάς :)

onlysand said...

FYLLαράκι

Πολλές-πολλές ευχές ανταποδίδουμεεε !!!
πάντα δροσερό και αισιόδοξο να μείνεις!

walk on the SUNNY side – OΛΟ το χρόνο – και με την ΤΥΧΗ στο πλευρό σου ! :)

Α! ειρήσθω εν παρόδω, τώρα που βλέπω την ώρα στο προηγούμενο: ενώ το διόρθωσα, κάνει τα δικά του (ο χρόνος! πάλι)

onlysand said...

θέλω να πω: τώρα είναι ΔΩΔΕΚΑ και δέκα - όχι μία

MARKOS A

ΕΣΥ είσαι γενναιόδωρος και βλέπεις έτσι και τους άλλους, είναι φυσικό... ;)

Υγεία και Ευτυχία σου εύχομαι, ό,τι πολύ ποθείς, να το δεις να πραγματοποιείται μέσα στο 2010 (το καλό!:)

onlysand said...

ΕΡΜΙΑ! :)))

…άσε που την ίδια γνώμη έχουν πέρα ως πέρα όσοι και όσα μας αρέσουν – απ’ τους ‘ιπτάμενους εραστές’ του Σαγκάλ, ως ένα ταπεινό σουίνγκ αμέσως μετά από το βαθυκόκκινο τάνγκο :Ο

Και, ΚΑΤΩ τα ρολόγια ! απ’ τα πέτρινα ως τους βυθομετρητές ;)

Σου εύχομαι να μη χάσεις ποτέ την ακούραστη ορμή και το πολύχρωμο ταλέντο σου - ό,τι επιθυμείς, να σου χτυπάει κάθε μέρα την πόρτα! :)))

περιμένουμε τις δημιουργίες σου (όπως το υπέροχο τριαντάφυλλοοο !)

onlysand said...

VOUL-VOUL :)

Πόσο όμορφα το λες!... αγάπη και ανθρωπιά, νομίζω θα μεταμόρφωναν τον κόσμο...

Κι ας μην υπάρχει χρόνος! (συμφωνώ!:)

Ολάνθιστο το 2010 ! με ήλιο πάντα λαμπερό, ακόμα και στις ...φουσκο-θαλασσιές

τις χάντρες (άσχετο)

άσε, παραλίγο να γίνει η άμαξα ...κολοκύθα (άσχετο, επίσης)

απ’ τη χαρά μου που σας ‘είδα’ όλες/όλους, μ’ έπιασαν πάλι τα σουρρεαλιστικά μου ;)

εύχομαι όμορφο βράδυ - όπως και τα υπόλοιπα 364, τουλάχιστον!... ;)

THE_RETURN said...

Ευχές και από μένα για υγεία και δημιουργία σε όλους τους φίλους και την οικοδέσποινα.

Το βιντεάκι για τον νέο χρόνο, η πρώτη σύνθεση που γράφτηκε ποτέ εξ ολοκλήρου για σύνολο κρουστών, από τον κατά τη γνώμη μου μεγαλύτερο συνθέτη του 20ού αιώνα Edgar Varèse.
Η μουσική του,έχω την εντύπωση πως μόλις στον 21ο αιώνα αρχίζει και γίνεται αντιληπτή σε όλο το βάθος και εύρος της.
Ο άνθρωπος ήταν έτη φωτός μπροστά από την εποχή του ... ένας πραγματικός πρωτοπόρος με όλη την σημασία της λέξεως.

onlysand said...

Ό,τι επιθυμείς, Διονύση – με τις εμμονικές αγάπες σου – Sturm und Drang και τη Νέα Χρονιά !

εγώ, πάλι, σου χαρίζω : αυτό :)

THE_RETURN said...

Ωραίος ο Márquez Νανά μου, η μεξικάνικη κουζίνα είναι από τις αγαπημένες μου! :)

Varèse-Márquez,αρμονική συνύπαρξη της μητροπολιτικής σειρήνας με τους "αυλούς" των Αζτέκων, χαίρομαι γι'αυτό.

onlysand said...

Α, μπα;... ΣΕΦ ο Márquez ? ...

μαγειρεύει πολύ νόστιμα, πάντως... ;)

THE_RETURN said...

Ναι, αυτή είναι η διαφορά του με τον Varèse, ας πούμε. Ο ένας είναι "σεφ" στις νότες ενώ ο άλλος είναι "σελφ" (πολύ).

onlysand said...

Α... τώρα που το διευκρινίζεις, προτιμώ τον 'σεφ' - ασυζητητί!...

THE_RETURN said...

Παρόλο όμως που η σύγχρονη μουσική μάλλον προτίμησε τον "σελφ" περισσότερο (είναι η φύση της τέχνης έτσι, δυστυχώς ή ευτυχώς - ευτυχώς κατά τη γνώμη μου γιατί έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει "νον-σελφ" στο κόσμο), εν τούτοις ο "σεφ" φανερώνει πάντα με τον τρόπο του την εναπομείνουσα μακάρια ολιγωρία της πραγματικότητας έναντι της τέχνης.
Κάποτε ακούγεται οκ και αυτό.
Όχι όμως για πολύ.

onlysand said...

Την προτίμησή μου στον 'σεφ', την εξέφρασα περισσότερο σε αντίθεση με αυτή καθεαυτή την 'μουσική' τού 'σελφ' - όχι εναντίον του (απαραίτητου στην τέχνη) 'εγωισμού'.

όσο για την "εναπομείνασα ολιγωρία", είναι κατά τη γνώμη μου η ανάσα της "πραγματικότητας" - ΚΑΙ εδώ, καθόλου ως αντιπάλου της τέχνης...

THE_RETURN said...

Θα έλεγα ότι η λέξη "αντίθεση" με τη μουσική του Varèse είναι κάπως "καταδρομική" αν όχι παραδρομική.

Θέλω να πω ότι για να φτάνει ένας άνθρωπος να εκφράζει "αντίθεση" με ένα αναμφισβήτητα πρωτοποριακό έργο , κάπου θα πρέπει να τη στηρίζει και να την αιτιολογεί, έτσι δεν είναι;

Δεν είναι σαφώς προτιμότερο τότε να πει απλούστερα "δεν μου αρέσει" ή "δεν έχει τύχει να ασχοληθώ ιδιαίτερα;".

Αλλιώς είναι σα να διαμαρτύρεται ή να εκφράζει αντίθεση για έναν ορμητικό ποταμό, τον οποίον πιθανώς δεν τον "βλέπει" και από πάνω.

Άλλωστε το "μου αρέσει"-"δεν μου αρέσει" δεν είναι μόνο πιο λογικό εδώ, αλλά ταιριάζει περισσότερο και στην ορολογία του σεφ.

onlysand said...

Να κρατηθώ, λοιπόν, στα επίπεδα του 'σεφ':
ναι. στο έχω πει και κατ' ιδίαν. ΔΕΝ μου αρέσει η μουσική του Βαρέζε, όπως και σχεδόν όλων των συνθετών της λεγόμενης 'σύγχρονης μουσικής'.

κατ' αυτήν την έννοια, δεν βλέπω, ούτε ακούω αυτόν τον "ορμητικό ποταμό".

επίσης, δεν προστρέχω συχνά στο "λογικό" - ιδιαίτερα, όταν η συζήτηση γίνεται χαλαρά και με πολλά μετα-φορικά παρα-ποταμάκια... ;)

THE_RETURN said...

Καλώς, αυτό είναι προσωπικό θέμα σου τότε, όπως αρέσκεσαι.

Αν και θα έλεγα, ότι τα πάντα είναι θέμα "πρίσματος".

Κάποτε η μουσική πρέπει να ιδωθεί (ακουστεί μάλλον) και στην πλήρη καλλιτεχνική της έκφρασή της, ως τέχνη καθ'εαυτή, -όπως και οι άλλες τέχνες-, ξεκομμένη από κάθε αναφορά προς "αλλότρια".

Και πάλι ευχές για δημιουργική δεκαετία σε σένα και όλους.

onlysand said...

Αυτό το "αν και..." θα μπορούσε να εκληφθεί ως ...απόπειρα να με 'μεταπείσεις';

διεξοδικότατα έχουμε αναλύσει - ο καθένας τη θέση του - στην κατ' ιδίαν αλλ/φία μας επ' αυτού του ζητήματος :
ΔΕΝ θεωρώ ότι προτιμώντας π.χ. τον Σοπέν από τον Βαρέζε, υποβιβάζω την Μουσική σε 'αλλότρια' αναφορικότητα.

αντεύχομαι, σε ευχαριστώ :)

THE_RETURN said...

Ο Σοπέν και αν έχει γίνει από μόνος του μια πλήρως "αλλότρια" υπόθεση... Ερήμην του δημιουργού του βεβαίως.

Όπως και να έχει δεν τίθεται θέμα προτίμησης ανάμεσα σε τόσο διαφορετικά πράγματα, είναι σα να λέμε ας πούμε
"προτιμώ τα μακαρόνια απο το βάζο" (για να αστειευτούμε και λίγο).

Δεν είναι απλώς άλλη σελίδα, αλλά και άλλο βιβλίο, ανόμοια σύμπαντα, εποχής και έκφρασης.

Εν πάση περιπτώσει, τα λέμε, Νανά μου

ΥΓ. Όχι δεν προσπαθώ να μεταπείσω. Η μουσική δεν είναι ζήτημα πειθούς, αλλά τέχνη έτσι κι αλλιώς.

onlysand said...

επίτηδες ΔΕΝ έγραψα Μπετόβεν - αυτός θα ήταν σίγουρα το ...βάζο(!)
(για να αστειευτούμε λοιπόν)

άλλο με 'ανησυχεί': κατά τα συμφραζόμενα - και επειδή ο Σοπέν ΕΡΗΜΗΝ ΤΟΥ έχει γίνει 'αλλότρια' υπόθεση - ΔΕΝ είναι τέχνη, ό,τι υφίσταται 'κακή χρήση'

επικίνδυνες οι απόλυτες αποστροφές...

THE_RETURN said...

Ναι, ερήμην του ιδίου εννοούσα, είναι φανερή η παραδρομή, δεν χρειάζεται ...κεφαλαιογράμματη -κιόλας- αναφορά :)

Όχι, φυσικά δεν προκύπτει κάτι τέτοιο από τα συμφραζόμενα (πώς το συνάγεις αυτό αλήθεια;)

Δεν είναι τόσο θέμα "κακής χρήσης" του Σοπέν η"αλλοτριότητα" σε αυτή την περίπτωση.

Κάθε άλλο κάθε άλλο... Τον χρησιμοποιούν όπως ακριβώς είναι κατά μία έννοια.

Είναι μια "mainstream" (a posteriori και όχι ο ίδιος) επιλογή που πάει με όλα.

Λίγο ρομαντισμός, λίγο δεξιοτεχνία, είναι να το πω έτσι μια "ασφαλής" επιλογή που τη προτιμάει συνήθως το κοινό που δεν έχει τόσο οικεία σχέση με τη κλασσική μουσική.

Σεβαστό μεν, αλλά off the case δε.

onlysand said...

Η "κεφαλαιογράμματη αναφορά" είναι δικός μου τονισμός - όχι διορθωτική υπογράμμιση για σένα (εγώ, δεν το συνηθίζω)

οκ, λοιπόν: η πλειοψηφία (κι εγώ μαζί της), που δεν έχει "οικεία σχέση με την κλασσική μουσική", ας παραμείνει στην 'ασχετοσύνη' της...

ας μη συνεχίσουμε αυτό τον διάλογο - κατέληξε "off the case", πραγματικά.

άσε που κάνει κακό και στον Βαρέζε (ΔΕΝ αστειεύομαι)

THE_RETURN said...

Δεν βλέπω κανένα κακό ούτε στον Βαρέζε(!) -εκτός αν θεωρείς ότι το να μη σου αρέσει είναι δυσφημιστικό για τον ίδιον!- είτε σε κανέναν, για να είμαι ειλικρινής... Πάσχισα δηλαδή να το δω, αλλά δεν...

Το μόνο κακό που βλέπω είναι σε αυτή την τελευταία μάλλον ξαφνική και ασύμπτωτη διάγνωσή σου Νανά μου...

Δεν είναι θέμα "ασχετοσύνης" ενός συγκεκριμένου κοινού (συ είπας και δεν το υιοθετώ: για μένα ο αδιάφορος δεν είναι άσχετος), αλλά σχετικότητας με την πραγματικότητα το διαλόγου που μάλλον εξελήφθη ...off the case.

Καλώς, σταματάμε.

onlysand said...

Για όνομα του Θεού, βρε Διονύση!
Αν στενέψεις κι άλλο το 'μαρκάρισμα', θα αχρηστέψεις όλους τους 'κλασικούς' δημιουργούς!...

Μετά την παράθεση της γνώμης εκάστου εκατέρωθεν, ο διάλογος πήρε πράγματι στραβό δρόμο και κατάντησε άνευ αντικειμένου - για να μην πω ότι εισήλθε βιαίως σε ...χαρακτηρισμούς.

τελευταίος (ο πιο πρόσφατος) ;
- ο έμμεσος έστω υπαινιγμός σου, ότι (ποια είμαι εγώ που) μπορώ να κάνω 'κακό' στον Βαρέζε!
πού το είδες αυτό;!

Θα 'διαγνώσω', λοιπόν, 'ασύμπτωτα', ότι η απολυτοσύνη σου στην υπεράσπιση-επιβολή της γνώμης σου, (σε) οδηγεί σε προσβολές κατά του διαλεγομένου, πολύ απλό.

THE_RETURN said...
This comment has been removed by the author.
THE_RETURN said...

Θέμα "μετάφρασης" είναι όλα Νανά μου, και δεν είμαι σίγουρος οτι ερμηνεύεις ψύχραιμα αυτά που είπα...

Ποια "υπεράσπιση" ποια "επιβολή γνώμης", ποια απολυτοσύνη (τι σημαίνει αυτό αλήθεια;)...ποιοι...χαρακτηρισμοί;

Μήπως διαβάζεις άλλα σχόλια σε άλλο μπλογκ ταυτόχρονα;

Ουδεμία σχέση.

Και θα ήμουν ευτυχής αν τα αιτιολογούσες και λίγο.
Γιατί άνευ αιτιολογίας η προσβολή δεν είναι δική μου όπως καταλαβαίνεις...

Το πρώτο ελέχθη εν είδει αστεϊσμού γιατί αδυνατούσα να δω άλλο ...κακό να γίνεται στον Βαρέζε(!).

Σου έχω στείλει μέηλ, ας συνεχίσουμε τον διάλογο από εκεί, δεν έχει νόημα από εδώ.

eraser said...

Νανά, καλημέρα!

μας χάρισες δύο διαμαντάκια, εδώ και στην "Άμμο" και είσαι πάλι εξαφανισμένη!
Ούτε απαντάς στις εκκλήσεις μου!

εύχομαι να μας ετοιμάζεις κάτι καλό, αλλά προπαντός να είσαι εσύ καλά! Δώσε κανα σημείο... ζωής

έχεις πολλούς χαιρετισμούς από όλα τα παιδιά εδώ στο γραφείο ;)

Σε όλους τους φίλους της "Άμμου" και του "Κήπου" ευχόμαστε ένα ζεστό και ευχάριστα περιπετειώδες Σ/Κ !!!

onlysand said...

Εδώ είμαι, ERASER

μην παραπονιέσαι!...

ορίστε! σημείο ζωής ;)

αχ, πολλές δουλειές περιμένουν! έχουν κάνει 'ουρά'!... ;)

ανταποδίδω χαιρετισμούς στους συναδέλφους σου

καλημερίζω Σ/Κ απαξάπαντες :)

ολα θα πανε καλα... said...

Καλημέρα,Νανούλα!
Από link σε link,τυχαία έπεσα πάνω στο blog σου και πολύ χάρηκα!Σε έχω γνωρίσει από κοντά το μακρινό 1995 στο ραδιόφωνο,είχα έρθει ένα Νοέμβρη αν θυμάμαι καλά,μια νύχτα,και σε περίμενα πριν την εκπομπή σου να σου πω ένα γεια και ότι σε άκουγα.Φορούσες μια λευκή μπλούζα και κρατούσες κάτι ντοσιέ στα χέρια σου.Θυμάμαι που έβαζες συχνά τα αγαπημένα μου μουσικά θέματα από τη διπλή ζωή της Βερόνικα και το Μπλε.Με έλεγες "χρυσό μου" και σε περίμενα να τελειώσεις την εκπομπή,μετά φύγαμε μαζί και ανεβήκαμε μαζί προς τα πάνω με το αυτοκίνητο που οδηγούσε κάποιος(δε λέω περισσότερα από εδώ...ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα!).Μετά έφυγα για το Παρίσι,για σπουδές,σου έστειλα μια καρτούλα μάλιστα και έκτοτε έχασα τα ίχνη σου,όταν γύρισα πια πάλι στην Αθήνα.Με λένε Γεωργία.Δε μπορώ βέβαια να σου πω από εδώ επώνυμο.Μου είχες χαρίσει τότε και δύο βιβλιαράκια με αφιέρωση με οικολογικό θέμα.Αλλά είχες πολλούς ακροατές και φίλους -πού να θυμάσαι τώρα;!
Εύχομαι να είσαι καλά,σε φιλώ και χάρηκα που σε ξανα-βρήκα!
Θα ξαναπεράσω!

onlysand said...

Καλώσ' το το 'χρυσό μου', λοιπόν!

και η δική μου χαρά, πολύ μεγάλη! :)))

Μπορεί φυσιογνωμικά να μη σε θυμάμαι τώρα, Γεωργία μου, αλλά όσα λες για τα 'γεγονότα' εκείνου του καλοκαιριού (μουσικές τού Πράισνερ, οικολογικά βιβλιαράκια κ.λπ.) τα θυμάμαι σαν να'ναι τώρα! ;)
Στον Πλάνετ ήμασταν τότε, έτσι; Ναι, έρχονταν πολλοί φίλοι ακροατές - όπως και τα επόμενα χρόνια στον Φλας - με 4-5 απ' αυτούς έχουμε 'βρεθεί' κατά τύχη, εδώ και στην 'άμμο'.

Και κοίτα σύμπτωση: στο άλλο μου μπλογκ http://onlysand3.blogspot.com ανέβασα προ ημερών ένα απόσπασμα από εκπομπή του 2007... ;)

Α, κι εγώ θα σε 'επισκεφθώ' οπωσδήποτε - μόνο που τώρα βιάζομαι (βγαίνω στον ...σπάνιο ήλιο!; )

φιλιά πολλά και μια σφιχτή αγκαλιά! τα λέμε :)))

ολα θα πανε καλα... said...

ναι,Νανά μου,τότε ήσουν στον Planet!
Θα ψάξω για το εμαιλ σου στο προφίλ σου να σου στείλω φωτό μην τυχόν έτσι μπορέσεις να με θυμηθείς - αν και θα έχεις συναντήσει χιλιάδες ανθρώπων!

Πολλά φιλιά!Θα σε επισκεφθώ και στο άλλο σου blog!

ολα θα πανε καλα... said...

Νανούλα,

δε βρήκα εμαιλ σου πουθενά εκτός κι αν δεν είδα καλά.Αν τυχόν θέλεις να μου το στείλεις για να σου απαντήσω,γράψε μου στο:
gorgo1444@gmail.com

Σ ευχαριστώ και καλό βράδυ!
Γεωργία.

onlysand said...

το mail, ΓΕΩΡΓΙΤΣΑ μου

υπάρχει στο άλλο μπλογκ - αλλά δεν πειράζει, θα σου γράψω εγώ!
ναι, ναι! να μου στείλεις φωτο, θα σε θυμηθώ!

καλό σου βραδάκι

όμορφο 3ήμερο σε όλους τους φίλους!